Finance & HR

Finance & HR Medewerker

Verbinden van talent en middelen voor een succesvolle toekomst.

24-28 uur Sassenheim Part-time

Jouw rol als Finance & HR Medewerker

Als Finance & HR Medewerker ben je samen met de CFO verantwoordelijk voor zowel de financiële als HR processen binnen de organisatie.

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in een informele werkomgeving met een team van betrokken en gemotiveerde collega’s? Waar je echt in contact met je collega’s staat en een verschil in de organisatie kan maken?

Dan heeft Dertec de perfecte plek voor jou!

Als Finance & HR Medewerker bij Dertec ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van zowel financiële als HR-processen binnen de organisatie. Deze rol combineert administratieve en analytische taken op het gebied van financiën met organisatorische en interpersoonlijke verantwoordelijkheden binnen HR. Het doel is om bij te dragen aan een efficiënte bedrijfsvoering en een gezonde, betrokken werkomgeving. De Finance & HR Medewerker rapporteert aan de CFO.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je begint je dag met het factureren van de zendingen van de dag ervoor. Met jouw kennis controleer je nog eenmaal de pakbonnen en laat je eventuele vraagstukken nakijken door je collega’s van de Sales en Expeditie. Als alle facturen verzonden zijn, loop je de debiteuren en crediteuren na. Je werkt hierin zorgvuldig en houdt nauwkeurig bij of alles volgens planning loopt. Is een betaling verlaat? Dan neem je even contact op met onze relatie, met jouw klantvriendelijkheid weet je ongetwijfeld tot een oplossing te komen.

Na een fijne koffiepauze hou je kort overleg met jouw leidinggevende over de openstaande HR punten. Heb je een voorstel voor een nieuwe vacature tekst, hoe staat het met actueel verzuim, zijn er nog contractverlengingen aanstaande? Zomaar een greep uit de mogelijke HR acties die kunnen voorkomen. We zullen ook je hulp vragen bij het voorbereiden van arbeidsovereenkomsten, het inplannen van personeelsgesprekken en wellicht kan je ons met jouw kennis en ervaring helpen het personeelsbeleid nog beter in te richten. Jij zal binnen Dertec het eerste aanspreekpunt worden voor personeelszaken. We vinden het dan ook belangrijk dat je zichtbaar en bereikbaar bent binnen de organisatie, dus neem gerust de tijd jouw collega’s van de werkvloer te leren kennen.

Opleiding

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een financiële of HR-gerelateerde richting.

Wat ga je doen?

  • Verwerken van facturen
  • Onderhouden van financiële administratie
  • Debiteuren en crediteuren beheer
  • Beheren van personeelsadministratie inclusief contractbeheer en verzuimregistratie
  • Assisteren bij werving en selectieprocessen
  • Ondersteunen bij onboarding en offboarding van medewerkers
  • Adviseren van medewerkers en leidinggevenden over HR gerelateerde vragen en processen
  • Ondersteunen bij jaarlijkse HR cyclus

Dit neem jij mee

  • Je bent communicatief sterk, hebt een goed organiserend vermogen, bent empathisch, integer, daadkrachtig en servicegericht
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring in een vergelijkbare rol is een pré
  • Basiskennis van Nederlandse arbeidswetgeving
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als verbaal

Dit bieden wij

  • Een parttime dienstverband met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een goed salaris tussen de € 2.600,- en € 3.200,- bruto op basis van een fulltime (40 uur)werkweek, ingeschaald op basis van leeftijd, ervaring en opleiding.
  • Ruime pensioenregeling en leuke extra’s zoals een wekelijkse vrijmibo, bedrijfsfeesten en teamuitjes
  • Interne ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden
  • Een functie met zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Diversiteit in werkzaamheden

Heel belangrijk als je bij ons komt werken, is dat je flexibel bent, makkelijk kunt schakelen en toch overzicht kan behouden. Dertec is een dynamische organisatie die altijd in beweging is. Als je daarmee om kunt gaan, passen we perfect bij elkaar en kunnen we je een geweldige plek bieden.

Jouw werkplek

Jouw werkplek bevindt zich tussen je kantoorcollega’s. Je bent als Finance en HR medewerker altijd zichtbaar en bereikbaar voor jouw collega’s. Samen met het team van leidinggevenden en de directie zorg jij voor een soepel lopend Finance en HR beleid.

Het sollicitatieproces

Wat kan je verwachten van de sollicitatieprocedure?

01

Sollicitatie

Wat leuk! We hebben een bericht dat jij bij ons wilt komen werken. We gaan snel je C.V. en eventueel motivatie met het team bekijken.
02

Ben je geschikt?

We bekijken objectief alle binnengekomen CV's. We kijken hierbij naar kandidaten die zowel de juiste match voor het bedrijf als voor de functie lijken.
03

Uitnodiging voor een kennismaking.

Als er een match lijkt te zijn nodigen we je uit voor een gezellig en open kennismaking waarin we benieuwd zijn naar jouw verhaal.
04

Kennismakingsgesprek

Tijdens het kennismakingsgesprek is ons doel om elkaar te leren kennen. We horen graag een eerlijk verhaal van jou, maar zullen jou ook zeker een eerlijk beeld van de functie en de organisatie geven. Alleen op deze manier kunnen we beide goed beoordelen of we bij elkaar passen.
05

Zin in een meeloopdag?

Zijn we allebei na het eerste gesprek nog enthousiast? Dan zorgen we dat je een dag mee gaat lopen. Zo leren we elkaar nog beter kennen!
06

Bespreken van de arbeidsvoorwaarden

We hebben een goede indruk van elkaar, de meeloopdag ging hartstikke goed en we zien de samenwerking helemaal zitten. Tijd om wat dieper in te gaan op de arbeidsvoorwaarden.
07

Tijd voor een feestje!

We zijn eruit, het contract is getekend, tijd voor een feestje!

Ready? Start hier met solliciteren!

Liever direct contact?

Mandy Hees staat voor je klaar, neem gerust contact op via: